8.10.2013

Justin Bieber - nowy hit "Heartbreaker" o związku z Seleną Gomez?

Justin Bieber wydaje nowy hit Heartbreaker i przyznaje, że wciąż myśli o Selenie Gomez







Najnowsza piosenka Justina Biebera Heartbreaker opowiada o Selenie Gomez?

Justin wydał właśnie nowy hit zatytułowany Heartbreaker. Napisał przy tym na Twitterze, że wciąż ciężko mu się pogodzić z rozstaniem z Seleną Gomez. Wygląda na to, że pomimo iż od pewnego czasu ze sobą nie rozmawiają, nadal nie są w stanie o sobie zapomnieć. Z ich rozstaniem nie może się również pogodzić wielu fanów Jeleny, którzy liczą na to, że para zejdzie się po raz kolejny.


Justin Bieber na Twitterze: o czym opowiada tekst piosenki Heartbreaker?

Przy okazji udostępnienia nowego utworu, Justin zamieścił post na Twitterze, który wyjaśnia, o czym tak naprawdę opowiada Heartbreaker:

"Jest to piosenka dla tych, którzy cierpią z powodu złamanego serca - czujących to, co ja czułem, gdy pisałem ten tekst. Możliwość podzielenia się z moimi fanami tym, przez co przeszedłem, i przez co nadal przechodzę, ma dla mnie ogromne znaczenie. Jestem bardzo dumny z tej piosenki i mam nadzieję, że pozwoli ona moim fanom zrozumieć, co dzieje się w moim sercu."




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz