21.12.2013

Selena Gomez odwołuje koncerty w Australii

Selena Gomez odwołała zaplanowaną na 2014 rok trasę koncertową w Australii. Czemu gwiazda zdecydowała się na podjęcie tak drastycznej decyzji?


Zmęczona Selena Gomez bez makijażu



Planowana na 2014 rok trasa w Australii odwołana?

Selena planowała trasę w Australii, gdyż kontynent kojarzył jej się z miłymi chwilami, jakie spędziła tam z byłym chłopakiem, Justinem Bieberem, którego odwiedziła w trakcie jego letniej trasy w 2012. W wypowiedzi dla news.com.au Selena stwierdziła:

Ruszyłam w trasę z moim byłym. Bardzo mi się tu spodobało. Dlatego zapragnęłam dyskretnie przedłużyć swoje tournee, aby móc odwiedzić Australię.

Okazało się jednak, że australijska trasa koncertowa Seleny planowana na 2014 rok nie dojdzie do skutku.



Selena Gomez zmęczona koncertami?

W ramach trasy Stars Dance Selena zagrała 55 koncertów w USA i Europie. Przebywała w trasie przez 6 miesięcy i ponoć nie mogła się już doczekać odpoczynku w rodzinnym gronie. Gwiazda, gdy tylko ukończyła 15 lat, rzuciła się w nieprzerwany wir pracy. Podobno ma się dobrze, ale to zrozumiałe, że potrzebuje chwili oddechu, zwłaszcza po tak intensywnym okresie w swojej karierze. W oficjalnym oświadczeniu Selena napisała:

Moi fani są dla mnie niezwykle ważni i nigdy nie chciałabym im sprawić zawodu. Ale stało się jasne dla mnie i dla moich bliskich, że po wielu latach koncentrowania się przede wszystkim na pracy, potrzebuję w końcu trochę czasu dla siebie. Pomoże mi to stać się najlepszą osobą, jaką tylko potrafię być.

Selenie życzymy zatem miłego wypoczynku, a australijskim fanom wznowienia trasy w możliwie najbliższym terminie:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz