21.04.2014

Lindsay Lohan poroniła filmując reality show?

W ostatnim odcinku swojego reality show Lindsay Lohan zdradza bolesny sekret. Straciła dziecko?


Lindsay Lohan w programie Oprah Winfrey





Lindsay Lohan: reality show u Oprah Winfrey

Lindsay Lohan ma swój własny reality show w stacji Oprah Winfrey Network. Po ukończeniu terapii na odwyku w sierpniu 2013, Lindsay dogadała się z Oprah Winfrey, która postanowiła wyprodukować serial dokumentalny, czy raczej reality show, z udziałem młodej gwiazdy. Kamery miały śledzić losy aktorki po przyjeździe do Nowego Jorku, między innymi odnawianie kontaktu z rodziną i przyjaciółmi oraz inne perypetie związane z jej powrotem do normalnego życia.



Lindsay była w ciąży? Gwiazda wyznaje, że poroniła

W trakcie ostatniego odcinka swojego reality show, Lindsay Lohan zdradza bolesny sekret. Gwiazda zwierzyła się swoim widzom, że w trakcie zdjęć do dokumentu w Oprah Winfrey Network poroniła. Lindsay dodaje, że wydarzenie to zmusiło ją do przerwania zdjęć na jakiś czas. Ponieważ ukrywała powód, dla którego wzięła dwa tygodnie wolnego, w mediach uznano to za brak profesjonalizmu z jej strony. Zdaje się jednak, że miała poważny pretekst, aby nie pojawić się na planie. Jak wyznała do kamery, po utracie dziecka była tak schorowana, że nie mogła się ruszać.



Lindsay Lohan oglądała swój reality show po utracie dziecka?

Gwiazda przyznała się, że w jakiś czas po tragedii, którą przeżyła, oglądała swój program:

Po obejrzeniu tych odcinków uświadomiłam sobie, jak wtedy się czułam (...) Może to zabrzmi dziwnie, ale pomyślałam sobie: o mój Boże, to jest naprawdę smutne.

Lindsay dodaje:

Płakałam tak wiele razy oglądając to. Nikt nie wie, co dzieje się w mojej głowie z sekundy na sekundę. Bezustannie o tym myślę. Wiele się wtedy zdarzyło w moim życiu.

Lindsay Lohan nie wyjawia jednak żadnych szczegółów dotyczących ciąży. Nie zdradza również, kto był ojcem dziecka, które straciła. Media same usiłują ustalić jego tożsamość, spekulując na temat charakteru jej kontaktów z osiemnastoletnim synem Liama Neesona, Michaelem, oraz rosyjskim modelem, Vladimirem Averyanovem.



Skandal z udziałem LiLo

W ręce reporterów z In Touch wpadła długa lista celebrytów, z którymi Lindsay się przespała. Wśród 36 partnerów znaleźli się między innymi Heath Ledger, Colin Farrell, Justin Timberlake, Zac Efron, Adam Levine, Wilmer Valderrama i Joaquin Phoenix. Lohan w swoim reality show nie skomentowała samej listy. Zwierzyła się natomiast widzom, jak się poczuła, gdy trafiła ona na okładki czasopism. Magazyn In Touch napisał, że spis powstał podczas libacji gwiazdy ze znajomymi. Aktorka jednak utrzymuje, że było to jedno z zadań, jakie otrzymała będąc na odwyku:

Napisałam to dla swojego sponsora (...). W przeprowadzce z hotelu Beverly Hills pomagały mi dwie osoby. Ktoś wtedy musiał zrobić zdjęcie. Wiem prawie na pewno kto to był. Nie jest już częścią mojego życia. Ta osoba zrobiła zdjęcie i opublikowała je (...). To, co się zdarzyło było nie tylko poniżające, ale po prostu wredne. Ktoś, kto jest zdolny zrobić coś takiego drugiej osobie musi naprawdę być p**prznięty w głowę, i nie chcę czegoś takiego w moim życiu.

Jedyną osobą, która do tej pory widziała listę, jest sponsor Lindsay. Czy widnieje na niej nazwisko ojca dziecka, które Lindsay straciła w wyniku poronienia? Tego się jeszcze z pewnością dowiemy.





1 komentarz:

  1. 57 yr old Legal Assistant Oates Edmundson, hailing from Trout Lake enjoys watching movies like Class Act and Jigsaw puzzles. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. post

    OdpowiedzUsuń